Daily Archives: November 27, 2013

Dans și voie bună

La almăjeni tradițiile se transmit din generație în generație. Dovada cea mai pertinentă o reprezintă  micii dansatorii și fanfariști. În unele sate există instructori de dansuri și dirijori de fanfară care instruiesc micii artiști ai Văii Almăjului.    

Posted in Tradiții almăjene | Leave a comment

Cunoașteți proverbul ,, Cine se trezește de dimineață departe ajunge”? Cam asta am făcut eu 🙂 Bucuria ce mi-au adus-o primii fulgi m-a trimis la o scurtă plimbare și ghici ce am găsit…?!   Un TRANDAFIR… căci ,, Trandafirii există … Continue reading

Posted in Noutăți pentru voi | Tagged , , | Leave a comment

Cheile Nerei

Ce este  mai frumos decât să stai comod în pat și să rulezi un video care să te poarte pe meleagurile almăjene, să-ți descopere frumusețile și peisajele naturii dezlănțuite.

Posted in Video | Leave a comment

Bună dimineața dragii mei. Dacă nu ați apucat să trageți jaluzelele și să aruncați o privire pe geam, vă îndemn să o faceți. De ce? Pentru a lua contact cu albul imaculat al zăpezii mult așteptate de mulți dintre noi, … Continue reading

Posted in Noutăți pentru voi | Tagged , , | Leave a comment