Bună dimineața dragii mei. Dacă nu ați apucat să trageți jaluzelele și să aruncați o privire pe geam, vă îndemn să o faceți. De ce? Pentru a lua contact cu albul imaculat al zăpezii mult așteptate de mulți dintre noi, mai ales de aceia care ne-am pregătit din timp fâșul, hainele groase și ghetele îmblănite. Iată a sosit IARNA!!!  Ninge, ninge mereu… Fulgii mari plutesc în văzduh și se aștern într-un covor din ce în ce mai pufos.

Iarna

                                               de Nichita Stănescu

Vine-o pasăre și coase,
In fuioare de matase,
Ale norilor atlase,
De tari lungi si lunecoase…
Vine-o fata si descoase,
Tot ce pasarea lucrase,
Si cu genele-i lucioase,
Ninge flori de nea frumoase,
Si-apoi le preschimba in raze,
Argintand carari si case…

     Cam atât am avut de zis în această dimineață. Bucurați-vă de zăpadă, de frumusețea acestui anotimp și pregătiți din timp ghetele pentru Moș Nicolae care se apropie cu pași repezi 🙂

P.S. Asta am văzut eu azi-dimineață când am privit pe geam 🙂

Fotografie0568

This entry was posted in Noutăți pentru voi and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment